HİZMET REHBERİ
Hizmet Rehberi
Adapazarı Belediyesi'nden almış olduğunuz hizmetler için neler yapmanız gerektiğini, bu hizmetler için hangi belgelere ihtiyaç duyduğunuzu görebilir ve bu hizmetlere ait doldurmanız gereken formları yazıcınızdan çıkartıp önceden hazırlayabilirsiniz.  
Başlık Zabıta Hizmetleri  
Gereklilikler

Şikayetlerin Değerlendirilmesi:

a) Seyyar Satıcı Şikayetleri
b) Yayalara Tahsis Edilen Yerlerdeki Taşıt İşgalleri
c) Kaçak Et Kesimi v.s.

Toplu konutlar, Binalar ve Komşuluk İlişkilerinden kaynaklanan Şikayetlere  Dilekçe ile Müracaat Edildiğinde Değerlendirilmesi

a) Toplu Konutlarda Özellikle gece Gürültü Şikayetleri
b) Pis Suların açığa Akması Şikayetleri
c) Katlar Arasında Su Sızıntı Şikayetleri
d) Evcil Hayvan Şikayeti
e) Büyük-Küçük ve Kümes Hayvan Barındırma Şikayetleri

Bütün Şikayetler  Adapazarı Belediyesi Çözüm Merkezi 444 50 54 Telefonu ile arayarak veya bizzat başvurarak Müracaat edildiğinde, Derhal değerlendirmeye alınıp Mevzuat çerçevesinde sonuçlandırılır.

İlgili Hizmet Başlıkları  
Yazdır  l