Adapazarı Belediyesi
Adapazarı Belediyesi
Zabıta Hizmetleri

Zabıta Hizmetleri

3 ay önce

Adapazarı Belediyesi'nden almış olduğunuz hizmetler için neler yapmanız gerektiğini, bu hizmetler için hangi belgelere ihtiyaç duyduğunuzu görebilir ve bu hizmetlere ait doldurmanız gereken formları yazıcınızdan çıkartıp önceden hazırlayabilirsiniz.
Adapazarı Belediyesi İletişim Merkezi (ADİM) 444 50 54

Şikayetlerin Değerlendirilmesi:

a) Seyyar Satıcı Şikayetleri

b) Yayalara Tahsis Edilen Yerlerdeki Taşıt İşgalleri

c) Kaçak Et Kesimi v.s.

 

Toplu konutlar Binalar ve Komşuluk İlişkilerinden kaynaklanan Şikayetlere  Dilekçe ile Müracaat Edildiğinde Değerlendirilmesi

a) Toplu Konutlarda Özellikle gece Gürültü Şikayetleri

b) Pis Suların açığa Akması Şikayetleri

c) Katlar Arasında Su Sızıntı Şikayetleri

d) Evcil Hayvan Şikayeti

e) Büyük-Küçük ve Kümes Hayvan Barındırma Şikayetleri

 

Bütün Şikayetler  Adapazarı Belediyesi İletişim Merkezi (ADİM) 444 50 54 Telefonu arayarak veya bizzat başvurarak Müracaat edildiğinde Derhal değerlendirmeye alınıp Mevzuat çerçevesinde sonuçlandırılır.



Güncelleme Tarihi: 7 Kasım 2024, Perşembe
Zabıta Hizmetleri