Adapazarı Belediyesi'nden almış olduğunuz hizmetler için neler yapmanız gerektiğini, bu hizmetler için hangi belgelere ihtiyaç duyduğunuzu görebilir ve bu hizmetlere ait doldurmanız gereken formları yazıcınızdan çıkartıp önceden hazırlayabilirsiniz.
Adapazarı Belediyesi İletişim Merkezi (ADİM) 444 50 54
Şikayetlerin Değerlendirilmesi:
a) Seyyar Satıcı Şikayetleri
b) Yayalara Tahsis Edilen Yerlerdeki Taşıt İşgalleri
c) Kaçak Et Kesimi v.s.
Toplu konutlar Binalar ve Komşuluk İlişkilerinden kaynaklanan Şikayetlere Dilekçe ile Müracaat Edildiğinde Değerlendirilmesi
a) Toplu Konutlarda Özellikle gece Gürültü Şikayetleri
b) Pis Suların açığa Akması Şikayetleri
c) Katlar Arasında Su Sızıntı Şikayetleri
d) Evcil Hayvan Şikayeti
e) Büyük-Küçük ve Kümes Hayvan Barındırma Şikayetleri
Bütün Şikayetler Adapazarı Belediyesi İletişim Merkezi (ADİM) 444 50 54 Telefonu arayarak veya bizzat başvurarak Müracaat edildiğinde Derhal değerlendirmeye alınıp Mevzuat çerçevesinde sonuçlandırılır.